Веб-портал Пенсійного фонду - зручна форма індивідуальних послуг

    Метою створення веб-порталу електронних послуг було не лише поліпшити якість та оперативність обслуговування громадян, але й водночас забезпечити в країні можливість запровадження технології електронного управління в соціальній сфері.
   Зареєструвавшись на порталі, кожна застрахована особа (тобто кожен працівник) має змогу щомісяця бачити в своєму „особистому кабінеті” дані із системи персоніфікованого обліку. А там міститься різноманітна соціальна інформація: перелік страхувальників, які подавали щодо громадянина відомості в систему персоніфікованого обліку, сума заробітку, з якого сплачено страхові внески, відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску. Є там і відомості про спеціальний або пільговий стаж (за його наявності).
   Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього єдиний внесок. І якщо виникають якісь питання, одразу розпочати їх вирішувати, а не чекати, коли настане пенсійний вік.
   Завдяки сервісу пенсіонери можуть легко отримати дані з власної пенсійної справи на електронному порталі. А там зазначаються вид і сума призначеної пенсії, до того ж – з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, тощо. Вказується і назва закону, за яким призначена пенсія.
    На сторінках порталу є багато довідкової інформації: тексти законодавчих актів, графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь ПФУ в областях. Громадяни та застраховані особи можуть дізнатися, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, отримання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування і т.ін. Окрім цього, на порталі наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій.
   Щоб мати можливість користуватися веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно прийти особисто до управління Фонду та заповнити відповідну заяву, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код. Вам видадуть розписку про отримання заяви, а також ″реєстраційний код″, необхідний для реєстрації на веб-порталі.
    Після цього потрібно зайти на сторінку веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою portal.pfu.gov.ua і, обравши пункт меню „Реєстрація на порталі”, заповнити реєстраційну форму, вибравши логін, пароль та адресу електронної скриньки. 
     Далі на вказану вами електронну адресу прийде лист для підтвердження реєстрації. Після чого ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
   Веб-портал електронних послуг – це зручний метод оперативного отримання необхідної інформації, у зручному для себе форматі та з економією власного часу.
 
Всі новини