КОЛЕГІЇ райдержадміністрації

 
 
 
 
 
______________________
 
 14 листопада 2018 року відбулося засідання колегії районної державної адміністрації
 
14 листопада 2018 року у великому залі засідань відбулася колегія Томашпільської районної державної адміністрації під головуванням голови райдержадміністрації Олександра Закорченного.
У засіданні взяли участь голова районної ради Дмитро Коритчук, перший заступник голови РДА Віктор Ставнійчук, заступник голови РДА Наталія Бандиш, члени колегії, сільські голови та представники селищних об’єднаних територіальних громад, керівники, установ та організацій, начальники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, представники ЗМІ.
Згідно порядку денного про роботу Центру надання адміністративних послуг за 9 місяців 2018 року та здійснення електронних закупівель в системі «ProZorro» доповів присутнім начальник управління економіки районної державної адміністрації Василь Бойко. 
«На сьогоднішній день по переліку  адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг передбачено 133 послуги. За січень - жовтень 2018 року надано 10 337 адміністративних послуг, за відповідний період 2017 року надано - 11017. За 10 місяців 2018 року до бюджету надійшло 299 606 грн. адміністративних зборів за проведення державної реєстрації юридичних та фізичних осіб і речових прав на нерухоме майно. Центр надання адміністративних послуг при Томашпільській РДА проводить реєстрацію  бажаючих отримати послуги мобільного сервісного центру МВС.  З початку року відбулось 7 візитів МСЦ, послугами скористались 121 особа», - підкреслив у своїй доповіді Василь Вікторович.  
Щодо електронних закупівель, посадовець зазначив, що за січень-жовтень  2018 року закладами та  установами, що фінансуються з місцевого бюджету через систему «ProZorro» проведено 135  електронних торгів. Сума економії коштів завдяки електронним закупівлям у січні-жовтні 2018 року  складає 700 638,71 ( 7,44 % до планового обсягу закупівель ) грн. проти 741 588,09 грн. (6,95 % до планового обсягу закупівель)  у січні-жовтні 2017 року.  
«Проведення закупівельних процедур через систему ProZorro, яка прийшла на зміну паперовим держтендерам, не тільки запобігає виникненню негативних проявів в системі державних закупівель, але й допомагає значно зекомити державні кошти під час проведення торгів, важливо що  у цьому уже переконались 2 сільські ради району – Вербівська та Липівська, які наразі працюють з системою», - додав очільник району О.Закорченний. 
Про підсумки виконання зведеного бюджету за 9 місяців 2018 року доповіла присутнім заступник начальника, начальник бюджетного відділу фінансового управління  районної державної адміністрації Наталя Тичинська. 
«Аналізуючи стан виконання бюджету Томашпільського району, слід відмітити, що до загального фонду зведеного бюджету району (без урахування трансфертів) по доходах місцевих бюджетів станом на 1 жовтня надійшло 32 282,9 тис. грн. надходжень, що становить 76,1 % виконання до плану на рік, затвердженого місцевими радами з урахуванням змін (заплановано   42 402,1 тис. грн.) та 127,3 % виконання до уточнених планових показників на 9 місяців згідно помісячного розпису. Станом на 01 жовтня поточного року забезпечено виконання дохідної частини місцевих бюджетів загального фонду до уточненого плану на 9 місяців по всіх місцевих бюджетах, в тому числі: по районному бюджету виконання складає 133,3 %; по бюджетах сіл 119,4 %.», - зазначила у своєму виступі Наталя Григорівна. 
Про хід виконання Указу Президента України від 18 березня 2015 року №150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції» (зі змінами) з питань соціального захисту учасників операції Об’єднаних сил та надання житлових субсидій населенню району доповіла начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації Тетяна Дідик. 
«З початку року субсидією на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ  скористалося 16 сімей учасників бойових дій; державною соціальною допомогою, як малозабезпечена сім’я  - 14 сімей учасників АТО; 68 учасників бойових дій АТО забезпечено пільговими дровами (340куб. м.). Протягом 2018 року із загальної кількості сімей району  скористалися субсидіями  9535,  що становить 73 % сімей району, 2417 сімей скористались пільгами на житлово-комунальні послуги, що становить 18 %, і лише 9%, або 1152 сім’ї не отримають субсидію у зв’язку з перевищенням середньомісячного сукупного доходу сім’ї".
Олександр Закорченний  зазначив, що в зв’язку з значними змінами які чекають на субсидіантів в цьому опалювальному періоді, необхідно  здійснити ряд виїзних засідань в населені пункти району представниками  УПСЗН  аби надати якомога більше роз’яснень громадянам.
Про першочергові заходи з реалізації Закону України «Про запобігання корупції» доповів головний спеціаліст – юрисконсульт апарату районної державної адміністрації     Павло Медвецький. 
«Протягом 2018 року в райдержадміністрації було здійснено призначення 1 працівника, відносно якого була проведена перевірка у відповідності до Закону України «Про очищення влади» за результатами перевірки встановлено, що заборон та обмежень на зайняття вакантних посад не виявлено. Усі державні службовці райдержадміністрації вчасно подали електроні декларації до Єдиного державного реєстру декларацій державних службовців»,- зазначив Павло Євгенійович.
Про стан забезпечення конституційного права громадян на звернення та дотримання Закону України «Про звернення громадян» під час їх розгляду доповів керівник апарату  районної державної адміністрації Віктор Калась.
«Протягом 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 289 звернень,  що на 39 більше у порівнянні із відповідним періодом минулого року (328). В даних зверненнях громадянами порушено 295   проблемних питань (що на 33 менше від відповідного періоду минулого року -328).           
Найбільше звернень надійшло з питань:  соціального захисту –  158 (225); праці і заробітної плати – 15(8); аграрної політики і земельних відносин – 31(30); охорони здоров’я – 18(12); освіти –  6(5); комунального господарства – 31 (22); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку -3(0); фінансової, податкової, митної політики -3 (0); інші питання -   30(26)".   За звітний період до райдержадміністрації надійшло 5 колективних звернень (за відповідний період минулого року – 10 звернень).
Всього протягом 9 місяців 2018 року до районної державної адміністрації звернулись, із урахуванням підписів у колективних зверненнях 520 громадян, що на 1464  менше від 9 місяців 2017 року (1987).
Повторних звернень за звітний період 2018 року до райдержадміністрації не надходило»
По закінченні колегії голова райдержадміністрації підвів підсумки розглянутих питань.