Податкова інспекція повідомляє:

Порядок складання Звіту неприбуткових установ та організацій

ДФС України листом від 17.10.2016р. №33649/7/99-99-15-02-01-17 надала роз’яснення щодо особливостей складання Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації. Звіт складається у грн., за формою, затвердженою наказом Мінфіну України від 17.06.2016р. №553. Дані, наведені у Звіті, повинні ґрунтуватися на даних бухгалтерського обліку та відповідати вимогам щодо складання податкової звітності. Форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації передбачає: заповнення лише тих показників, які відображають особливості діяльності неприбуткової організації в залежності від закону, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації; відображення податкового зобов'язання з податку на прибуток у разі нецільового використання отриманих коштів та/або розподілу доходів (прибутків) організації серед засновників (учасників), її членів, працівників, членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб; нове поле для місячного податкового (звітного) періоду (для подання Звіту у разі недотримання вимог п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу); поле "Відомості про одночасне подання до звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації форм фінансової звітності" (заповнюється у разі подання фінансової звітності за бажанням неприбуткової організації); відображення у додатку ГД до рядків 1.15.2 ГД, 2.6.2 ГД та 3.1 ГД Звіту (далі - додаток ГД) даних митної декларації за ввезеним товаром та показників нецільового використання гуманітарної допомоги. Подається звіт до податкової інспекції за місцезнаходженням такої неприбуткової організації, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Вино, медовуха та оптові ліцензії – останні зміни до Закону

ДФС інформує про те, що з 13 жовтня п.р. набрали чинності норми Закону України від 20.09.2016р. №1534, якими внесено зміни до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" стосовно оптової торгівлі алкогольними напоями, виготовленими з власного (не придбаного) виноматеріалу. Відтак, суб'єкт господарювання, який отримав ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляє їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних або медових) виключно власного виробництва (не придбаних), має право здійснювати оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії на таку оптову торгівлю. На законодавчому рівні впроваджено тлумачення термінів, які вживаються у Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", а саме: виноматеріали - продукти первинної переробки винограду, плодів та ягід, розчину натурального бджолиного меду, призначені для виробництва алкогольної продукції; виноматеріали виноградні - виноматеріали, отримані шляхом первинної переробки винограду, призначені для виробництва вин виноградних та іншої виноробної продукції; виноматеріали плодово-ягідні - виноматеріали, отримані шляхом первинної переробки плодів та ягід, призначені для виробництва вин плодово-ягідних та іншої алкогольної плодово-ягідної продукції; виноматеріали медові - виноматеріали, отримані шляхом розчинення натурального бджолиного меду в соках чи виноматеріалах плодово-ягідних, призначені для виробництва вин медових та іншої алкогольної продукції з меду; 2 вино виноградне - вино, вироблене з винограду, міцність якого набувається в результаті спиртового бродіння роздушених ягід або свіжовіджатого соку, а в разі виготовлення вин кріплених - підвищується шляхом додавання спирту етилового ректифікованого; вино плодово-ягідне - вино, вироблене з плодів та ягід, міцність якого набувається в результаті спиртового бродіння роздушених плодів та ягід або свіжовіджатого соку, а в разі виготовлення вин плодово-ягідних кріплених - підвищується шляхом додавання спирту етилового ректифікованого; напої медові - напої, вироблені з натурального бджолиного меду, міцність яких набувається в результаті спиртового бродіння розчину натурального бджолиного меду, а в разі виготовлення напоїв медових кріплених - підвищується шляхом додавання спирту етилового ректифікованого.

Як автостанції правильно визначити базу оподаткування ПДВ при реалізації квитків на перевезення багажу

Про це йдеться в листі ДФС України від 29.09.2016 р. № 21112/6/99-99-15-03-02-15. Зокрема, відповідно до Закону України від 05 квітня 2001 року № 2344 "Про автомобільний транспорт" для автостанції - платника ПДВ базою оподаткування ПДВ у разі постачання нею квитків на проїзд в автобусах та на перевезення багажу є винагорода, що включає автостанційний збір. При цьому до бази оподаткування ПДВ автостанції - платника ПДВ не включається вартість перевезення, що перераховується автостанцією- платником ПДВ перевізнику, та сума витрат на страхування пасажирів, яка перераховується страховій компанії (п. 189.13 ПКУ). Тому, базою оподаткування ПДВ у автостанції - платника ПДВ, яка здійснює продаж квитків на проїзд в автобусах та на перевезення багажу, є сума, що складається з автостанційного збору та плати за послуги з попереднього продажу квитків (за наявності такої). При цьому, звертаємо увагу, у разі якщо автостанції - платнику ПДВ, при здійсненні нею постачання (продажу) квитків на проїзд в автобусах та на перевезення багажу, сплачується лише автостанційний збір, то база оподаткування ПДВ буде визначатися виключно із суми автостанційного збору. 

 

Сектор організації роботи Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницький області 

Всі новини