Заходи щодо покращення роботи ЦНАП при Томашпільській РДА
№ з/п |
Індикатори оцінки якості |
Назва заходу |
Термін виконання |
Результативність |
|||
1 |
Забезпечувати ефективну взаємодію з органами державної виконавчої влади та самостійно погоджувати моменти технологічного процесу |
постійно |
|
2 |
В повній мірі забезпечувати відвідувачів бланками заяв |
постійно |
|
3 |
Проводити моніторинг кількості звернень громадян та якості їх обслуговування |
постійно |
|
Простота |
|||
1 |
В інформаційній зоні роботи Центру надання адміністративних послуг розмістити перелік актуальних питань щодо адміністративних послуг та відповідей на них у зручному форматі |
постійно |
|
2 |
Надати можливість попереднього запису на прийом до адміністратора Центру надання адміністративних послуг телефоном або в режимі онлайн |
постійно |
|
3 |
Розміщувати своєчасно на веб-сторінці Центру надання адміністративних послуг бланки заяв та зразки їх заповнення |
постійно |
|
4 |
Позачергово приймати інвалідів, вагітних жінок та суб’єктів звернення з новонародженими дітьми. |
постійно |
|
Зручність |
|||
1
|
Створити зручні та комфортні умови для перебування суб’єктів звернення: - встановити кулер із питною водою; - облаштувати приміщення зали очікування достатньою кількістю стільців та столів |
ІV квартал 2016 року |
|
Доступність |
|||
1 |
Вхід до приміщення Центру надання адміністративних послуг обладнати кнопкою виклику спеціаліста для забезпечення доступу громадян із дитячими візочками та людей з особливими потребами |
ІV квартал 2016 року |
|
2 |
Забезпечити можливість дистанційно отримати деякі послуги з загального переліку адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг |
ІІІ квартал 2016 року |
|
3 |
На зупинках громадського транспорту встановити покажчики, які вказуватимуть маршрут слідування до центру надання адміністративних послуг |
ІІІ квартал 2016 року |
|
Своєчасність |
|||
1 |
Збільшення кількості адміністраторів Центру надання адміністративних послуг для своєчасного обслуговування відвідувачів, та уникнення черг |
ІІІ квартал 2016 року |
|
2 |
Своєчасно інформувати суб’єктів звернення про результат розгляду їх звернення |
постійно |
|
3 |
Здійснювати контроль щодо термінів виконання справ суб'єктами надання адміністративних послуг |
постійно |
|
4 |
Надання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень |
постійно |
|
Прозорість |
|||
1 |
Через ЗМІ інформувати громадян про можливість отримання адміністративних послуг через Центру надання адміністративних послуг |
щомісячно |
|
2 |
Облаштувати скриньки для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, проводити аналізу таких зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів |
ІІІ квартал 2016 року |
|
3 |
Облаштувати системою відео нагляду в опер залі, залі очікування |
серпень 2016 року |
|
Професійність |
|||
1 |
Забезпечувати вичерпною інформацією суб’єктів звернень щодо процедури отримання адміністративних послуг |
постійно |
|
2 |
Забезпечувати учать адміністраторів у навчанні, вебінарах для фахового обслуговування |
щопівроку |
|
3 |
При обслуговуванні відвідувачів центру, дотримуватись уніфікованих стандартів якості |
постійно |
|
4 |
Аналізувати якість роботи Центру надання адміністративних послуг |
постійно |
__________________________________________