Заходи щодо покращення роботи ЦНАП при Томашпільській РДА

 
ЗАХОДИ
щодо покращення роботи Центру надання адміністративних послуг при Томашпільській районній державній адміністрації
 

з/п

Індикатори оцінки

якості

Назва

заходу

Термін виконання

Результативність

1

Забезпечувати ефективну взаємодію з органами державної виконавчої влади та самостійно погоджувати моменти технологічного процесу

постійно

2

В повній мірі забезпечувати відвідувачів бланками заяв

постійно

3

Проводити моніторинг кількості звернень громадян та якості їх обслуговування

постійно

Простота

1

В інформаційній зоні роботи Центру надання адміністративних послуг розмістити перелік актуальних питань щодо адміністративних послуг та відповідей на них у зручному форматі

постійно

2

Надати можливість попереднього запису на прийом до адміністратора Центру надання адміністративних послуг телефоном або в режимі онлайн

постійно

3

Розміщувати своєчасно на веб-сторінці Центру надання адміністративних послуг бланки заяв та зразки їх заповнення

постійно

4

Позачергово приймати інвалідів, вагітних жінок та суб’єктів звернення з новонародженими дітьми.

постійно

Зручність

1

 

 

 

 

Створити зручні та комфортні умови для перебування суб’єктів звернення:

-         встановити кулер із питною водою;

-         облаштувати приміщення зали очікування достатньою кількістю стільців та столів

ІV квартал 2016 року

Доступність

1

Вхід до приміщення Центру надання адміністративних послуг обладнати кнопкою виклику спеціаліста для забезпечення доступу громадян із дитячими візочками та людей з особливими потребами

ІV квартал 2016 року

2

Забезпечити можливість дистанційно отримати деякі послуги з загального переліку адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг

ІІІ квартал

2016 року

3

На зупинках громадського транспорту встановити покажчики, які вказуватимуть маршрут слідування до центру надання адміністративних послуг

ІІІ квартал

2016 року

Своєчасність

1

Збільшення кількості адміністраторів Центру надання адміністративних послуг для своєчасного обслуговування відвідувачів, та уникнення черг

ІІІ квартал

2016 року

2

Своєчасно інформувати суб’єктів звернення про результат розгляду їх звернення

постійно

3

Здійснювати контроль щодо термінів виконання справ суб'єктами надання адміністративних послуг

постійно

4

Надання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень

постійно

Прозорість

1

Через ЗМІ інформувати громадян про можливість отримання адміністративних послуг через Центру надання адміністративних послуг

щомісячно

2

Облаштувати скриньки для висловлення суб’єктами  звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, проводити аналізу таких зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів

ІІІ квартал

2016 року

3

Облаштувати системою відео нагляду в опер залі, залі очікування

серпень 2016 року

Професійність

1

Забезпечувати вичерпною інформацією суб’єктів звернень щодо процедури отримання адміністративних послуг

постійно

2

Забезпечувати учать адміністраторів у навчанні, вебінарах для фахового обслуговування

щопівроку

3

При обслуговуванні відвідувачів центру, дотримуватись уніфікованих стандартів якості

постійно

4

Аналізувати якість роботи Центру надання адміністративних послуг

постійно

 __________________________________________