Про роботу зі звернення громадян

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про організацію роботи зі зверненнями громадян
в Томашпільській районній державній адміністрації
за ІІІ квартал 2014 року
 
Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
 
Протягом ІІІ кварталу 2014 року до райдержадміністрації надійшло  110  звернень, що на 52 більше  у порівнянні із відповідним періодом минулого року (58).
 За липень - вересень 2014  року надійшло 64 письмових звернення, що  на 38  менше від відповідного періоду минулого року (26) та 46 усних, що на 14 звернень більше від відповідного періоду минулого року (32).
 
         В даних зверненнях громадянами порушено 115 (що на 51 більше від відповідного періоду минулого року)  проблемних питання.   
         Найбільше звернень надійшло з питань: 
соціального захисту – 54 (19 ); 
комунального господарства – 12 (11);
праці і заробітної плати – 9 (6); 
аграрної політики і земельних відносин –7  (12);
охорони здоров’я – 7 (2);
житлової політики – 7 (1)
питання законності та охорони правопорядку -6 (1), 
економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва -5 (2)
транспорту і зв’язку- 3 (1),
сім’ї, дітей, молоді,гендерної рівності, фізичної культури і спорту-3 (0),
культури та культурної спадщини, туризму -2 (0),
екології та природних ресурсів-0 (2),
інші питання -0 (5)
освіти – 0 (2);
     Як свідчить аналіз, найбільша кількість питань –це традиційно питання соціального захисту, серед яких: надання матеріальної допомоги- 9(12), забезпечення пільгового санаторно –курортного лікування -2(3), отримання соцвиплат та субсидій -24 (2), роз'яснення, реформування законодавства із соціального захисту- 10 (0),  призначення, перерахунок та виплата пенсій -2 (0), по 1 з питань реабілітації та соціального захисту громадян, які потребують підтримки та забезпечення пільг та надання компенсацій громадянам постраждалим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС ( в минулому році з даних питань не звертались). .
     В звітному періоді поточного року перебувають питання комунального господарства (в минулому році - питання  аграрної політики і земельних відносин). Найбільше порушувались наступні питання: благоустрій території, будівництво та ремонт місцевих доріг-4 (4),водозабезпечення-3 (1),інші питання комунального господарства-5(6),
     В питаннях праці та заробітної плати, що перебувають на ІІІ місці (минулорічний показник - на ІУ місці) порушувались питання працевлаштування – 7 (4) та по1 із категорії звільнення та поновлення на роботі та інші питання.
      За звітний період  надійшло 5 колективних звернень (відповідний період минулого року – 0), у яких підписалось 42 громадян. Даними громадянами порушено питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, праці і заробітної плати, охорони здоров’я та комунального господарства.
      
       За липень – вересень поточного року до райдержадміністрації надійшли звернення від: 11  одиноких матерів та 8 багатодітних родин, що, в основному, зумовлено тим, що Постановою Кабінету Міністрів України від 25 червня   2014 року №208 «Про внесення змін до порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям», яка набрала чинності з 1 липня 2014 року,  призупинено окремий вид виплат. До райдержадміністрації за звітний період надійшло 24 звернення від пенсіонерів, 1 від ветерана праці, 1 від дитини війни, 2 від учасників війни, від інвалідів І групи- 1, ІІ групи -4, ІІІ групи-1, від осіб потерпілих внаслідок ЧАЕС- 2.
Всього у ІІІ кварталі 2014 року до районної державної адміністрації звернулось 147   громадян, що на 89 більше від ІІІ кварталу 2013 року (58).
Найбільше звернень надійшло від жителів смт Томашпіль -57 (16), смт.Вапнярка- 38 (9), сіл В.Русава- 7 (2), Комаргород та Гнатків – 6 (4 і 2), Вапнярки-4 (0), Антонівка, Кислицьке- 3 (2 і 1), по2 –із Вил, Колоденки, Паланки, Рожнятівки, Яланця, Яришівки.
Протягом ІІІ кварталу 2014 року в районну державну адміністрацію надійшло 58  звернень  через вищі органи влади, що на 36 звернень більше, ніж у ІІІ кварталі 2013 року (22).
За ІІІ  квартал 2014 року до райдержадміністрації надійшло 1  повторне звернення (2). На дане звернення заявниці надані роз’яснення згідно чинного законодавства, проте незгода із прийнятим рішенням викликала повторне звернення з даного приводу (питання земельного конфлікту). 
 
          Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів Томашпільської районної державної адміністрації.
 
Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі районного керівництва з мешканцями відповідних територіальних громад. Голова райдержадміністрації із заступниками, керівниками районних служб у ІІІ кварталі продовжував проводення зустрічей із жителями району, під час  яких вони мали можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці.
   
         Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду.
 
     Проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, забезпечено проведення дня контролю, в рамках якого проводяться перевірки стану виконання доручень, наданих органам місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян Президентом України та вищими органами виконавчої влади та доручень голови райдержадміністрації. За ІІІ квартал поточного року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та 3 дні контролю. Проведено перевірки Нетребівської та Гнатківської сільських рад в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади, зокрема щодо роботи із зверненнями громадян.
       В  райдержадміністрації продовжують працювати телефон «гарячої лінії»                    та «Довіра».  
           
        Інформація про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян, результати вирішення порушених у них питань висвітлюються в районній газеті «Томашпільський вісник»  та на сайті райдержадміністрації.
 
           Реєстрація звернень здійснюється в комп’ютерній системі «Лотус» - «Звернення громадян» належним чином.
 
        Під постійним контролем в райдержадміністрації знаходиться питання персональної відповідальності посадових осіб щодо додержання вимог Закону України "Про звернення громадян" в частині належної організації роботи із зверненнями громадян та результатів вирішення порушених у них питань.
 
Всі новини

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація