АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за ІІ квартал 2018 року

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
 
Протягом 2 кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 71 звернення,  що на 19 менше у порівнянні із відповідним періодом минулого року (90).
За квітень - червень 2018 року надійшло 48(68%) письмових звернень,  що на 5 менше від відповідного періоду минулого року (53) та 23(32%) усних, що на 14 звернень менше від відповідного періоду минулого року (37).
 
 В даних зверненнях громадянами порушено 71 (що на 19 менше від відповідного періоду минулого року -90)  проблемне питання.   
Найбільше звернень надійшло з питань: 
соціального захисту –  36(52);
праці і заробітної плати – 1(2); 
аграрної політики і земельних відносин – 12(10);
охорони здоров’я – 3(5);
житлової політики –  2(3);
освіти –  0(1); 
комунального господарства –  8 (8);
законності і охорони правопорядку -1(0)
інші питання -     8(9).    
Як свідчить аналіз, найбільша кількість питань – це питання соціального захисту, яких в поточному звітному періоді зменшилося на 16 звернень, в порівнянні із відповідним періодом минулого року. Серед них: отримання соціальних виплат, субсидій – 17(24), надання матеріальної допомоги – 13(25), реабілітація та соціальний захист громадян, які потребують підтримки (забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спеціальними транспортними засобами)- 2(1), визначення соціального статусу -2(0), призначення перерахунок та виплата пенсій – 1(0) та 1(3) питання з категорії інших питань соціального захисту. 
В звітному періоді поточного року на ІІ місці перебувають питання аграрної політики і земельних відносин (у минулому році також питання аграрної політики і земельних відносин), яких збільшилося на 2 одиниці. Найбільше порушувались наступні питання: власності на землю (приватизація, оренда та успадкування землі, у т.ч. отримання державних актів на землю) -3(6),   земельні конфлікти -4(3), розрахунки за сільськогосподарську продукцію -1(0), передача в оренду земельних та майнових паїв -1(0).
В питаннях комунального господарства, які перебувають на ІІІ місці, порушувались питання: водозабезпечення– 5(2),  благоустрою території – 1(0), інші питання комунального господарства -2(0).
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 1 колективне звернення (за відповідний період минулого року – 4 звернення). 
За квітень - червень поточного року до райдержадміністрації надійшли звернення від: одиноких матерів 1(5),  інвалідів  ІІ групи 2 (0),   інвалідів  ІІІ групи 7 (1),  від дитини війни 1(1), багатодітної сім’ї 1(0), інших категорій 66(0).
Всього у 2 кварталі 2018 року до районної державної адміністрації звернулись, із урахуванням підписів у колективних зверненнях, 237 громадян, що на 1450  менше від 2 кварталу 2017 року (1687).
Найбільше звернень надійшло від жителів смт. Вапнярка – 17(29), смт. Томашпіль – 10(13), від жителів сіл Велика Русава 5(2), Гнатків 5(1), Олександрівка 4(3),   Рожнятівка 3 (2),  Марківка 3(0), Ракова 3(0), Яришівка 2(3), П.Борівські 2(2), Вила 2(1), Липівка 1(4), Комаргорода 1(4), Антонівки 1(3), Антополя 1(0),   Яланця -1 (3), Кислицького 1(1),  Вербової 1(3),                 Калинки 1(2),   міст Вінниці 3(0), Києва- 3(0), Черкаси 1(0).                
За 2 квартал 2018 року до райдержадміністрації не надходило повторних звернень (0). 
В райдержадміністрації забезпечено оперативний реєстр отриманих звернень громадян у корпоративній мережі «Лотус –«Звернення громадян», з дотриманням діючої Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
На офіційному сайті райдержадміністрації створено вкладну «Звернення громадян», на якій висвітлюються матеріали по роботі із зверненнями громадян у райдержадміністрації, зокрема робочі графіки керівництва,  аналітичні довідки та ін. 
Проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Так, за квітень - червень 2018 року проведено 3 засідання районної постійно діючої комісії,  де розглядалися питання щодо надання матеріальної допомоги громадянам, за результатами яких прийнято відповідні розпорядження голови  райдержадміністрації про виділення громадянам матеріальної допомоги.
При проведенні сходів громадян у територіальних громадах району в 2 кварталі 2018 року, участь у яких приймає керівництво  райдержадміністрації та структурних підрозділів, оперативно вирішуються проблемні питання  громадян, окремих територіальних громад в цілому, за потреби надаються відповідні доручення щодо їх вивчення та вирішення.
Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду.
В  райдержадміністрації продовжують працювати телефони «гарячої лінії»  та «Довіра».  
Під постійним контролем в райдержадміністрації знаходиться питання персональної відповідальності посадових осіб щодо додержання вимог Закону України "Про звернення громадян" в частині належної організації роботи із зверненнями громадян та результатів вирішення порушених у них питань.
 
Всі новини