2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я України з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби СOVID-19

Відповідно до інформації, отриманої від Міністерства охорони здоров’я України, 2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я України з протидії поширенню гострої респіраторної хвороби СOVID-19, за допомогою якого планується вибудувати систему прямого зв’язку з державою для усіх громадян та інституцій з метою посилення координації й організації заходів протидії СOVID-19.
Дзвінки до створеного контакт-центру на номер 0-800-60-20-19 є безкоштовними з усіх номерів фіксованих та мобільних мереж операторів зв'язку України. Для оброблення вхідних дзвінків та здійснення їх технічного супроводу у відповідній CRМ-системі буде залучено до 150 операторів.
Алгоритм роботи контакт-центру передбачає також реєстрацію звернення громадянина у відповідній системі, яка автоматично надсилатиме його відповідальній посадовій особі центрального чи місцевого органу влади, спроможній, у межах компетенції, підготувати і надати вичерпну інформацію по суті такого звернення (це стосується питань, відповідей на яких немає в базі даних, або по яких необхідні уточнення). Отримана операторами контакт-центру інформація буде озвучена громадянину.
 
Всі новини