Робота зі зверненнями громадян – один з важливих напрямків діяльності виконавчої влади району

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних актів.
Протягом 2 кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 78 звернень,  що на 7 більше у порівнянні і звідповідним періодом минулого року (71).
За квітень - червень 2019 року надійшло 57 (73 %) письмових звернень, що на 9 більше відвідповідного періоду минулого року (48) та 21 (27 %) усних, що на 2 звернення менше відвідповідного періоду минулого року (23).
В даних зверненнях громадянами порушено 82 (що на 11 більше відвідповідного періоду минулого року -71) проблемних питань.  
Найбільше звернень надійшло зпитань:
  • соціального захисту –  51 (36);
  • праці і заробітної плати – 2 (1); 
  • аграрної політики і земельних відносин– 3 (12);
  • охорони здоров’я – 4 (3);
  • житлової політики –  4 (2);
  • транспорту  і зв’язку –  1 (0);
  • комунального господарства –  13 (8);
  • фінансової, податкової, митної політики – 1 (0);
  • діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини - 1(0);
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 2 (0);
  • інші питання – 0 (9).   
Як свідчить аналіз, найбільша кількість питань– це питання соціального захисту, яких в поточному звітному періоді збільшилося на 15 звернень, в порівнянні із відповідним періодом минулого року. Серед них: отримання соціальних виплат, субсидій – 29 (17), надання матеріальної допомоги– 18 (13), реабілітація та соціальний захист громадян, які потребують підтримки (забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спеціальними транспортними засобами)- 2 (2), призначення перерахунок та виплата пенсій – 1 (1), та 1 (1) питання з категорії інших питань соціального захисту.
В питаннях комунального господарства, які перебувають на ІІ місці, (у минулому році питання аграрної політики і земельних відносин), порушувались питання: водозабезпечення – 1 (5),  благоустрою території – 1 (1), вартості житлово-комунальних послуг - 2 (0), ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж – 2 (0), відключення водо-, тепло-, газо-, та електропостачання за не сплату - 2 (0),  інші питання комунального господарства – 6 (2).
В звітному періоді поточного року ІІІ місце розділили між собою питання: охорони здоров’я (яких збільшилось на 1 одиницю) порушувались такі питання: охорони здоров’я – 1 (0), діяльності медичних закладів та установ – 1 (0), інші питання охорони здоров’я – 2 (0), та житлової політики (збільшилось на 2 одиниці) в яких порушувались питання придбання житла.
За звітний період до райдержадміністрації  колективних звернень не надходило (за відповідний період минулого року– 1 звернення).
За квітень - червень поточного року до райдержадміністрації надійшли звернення від:одиноких матерів - 1(1),  інвалідів  І групи - 4 (0),   інвалідів  ІІІ групи - 5 (7),  багатодітної сім’ї - 2 (1), інваліда Великої Вітчизняної війни – 1 (0), учасника війни – 1 (0), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2 (0), інших категорій  -70 (66).
Всього у 2 кварталі 2019 року до районної державної адміністрації звернулись -78 громадян, що на 159 менше від 2 кварталу2018 року (237).
Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду.
В райдержадміністрації продовжують працювати телефони «гарячої лінії» та «Довіра». 
Під постійним контролем в райдержадміністрації знаходиться питання персональної відповідальності посадових осіб щодо додержання вимог Закону України "Про звернення громадян" в частині належної організації роботи із зверненнями громадян та результатів вирішення порушених у них питань.
Всі новини